Afspraak maken

U kunt op 2 manieren afspraken maken.

Telefonisch

Voor het maken van afspraken kunt u bellen tussen 8.00 en 12.00 uur en tussen 15.00 en 17.00 uur. Voor spoedgevallen kunt u uiteraard de gehele dag bellen.
Voor een afspraak wordt 10 minuten gereserveerd. Indien u meer tijd nodig denkt te hebben, overleg dit dan met de assistente.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om een zo goed mogelijke inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw klachten.
De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een huisbezoek afgelegd wordt. Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.

Online

In verband met het Covid-19 virus is het tijdelijk niet mogelijk online een afspraak te maken.

Wilt u online een afspraak maken? Dat kan via onze beveiligde patiëntenomgeving. U dient zich hiervoor éénmalig te registreren. Klik hier om naar het portaal te gaan.
U kunt ook onze app downloaden, waarmee u 24 uur per dag toegang heeft tot uw medicatieoverzicht, eerder voorgeschreven medicijnen kunt bestellen, afspraken kunt maken of vragen stellen.

 

Meer informatie